Verhogen van de online merkbekendheid
en stimuleren van website traffic

Myhumax Nederland

humax-klant-case
humax-klant-case

14% MEER CONVERSIES

14% MEER CONVERSIES

51% MEER ORGANISCH VERKEER

51% MEER ORGANISCH VERKEER

Van idee naar strategie

De vraag van Humax Nederland was om een nieuwe informatieve website te ontwikkelen rondom alle producten van Humax. Hoofddoel van de website is om te informeren en daarnaast goede klantenservice te bieden rondom producten. Naast de realisatie van de website was er de vraag om de productpagina’s goed vindbaar te maken binnen Google en Bing.

Ook de Humax webshop moest gekoppeld worden aan de informatieve Humax website. Dit om naast relevante informatie ook directe aankopen te kunnen realiseren in hun eigen webshop.

case-vrouw-televisie
case-website-humax

Oplossing

Dilento Digital heeft naast de realisatie van de website ook op strategisch en tactisch niveau meegedacht om de website (WordPress) en bestaande webshop (Magento) online te activeren via de juiste digitale marketing kanalen. We hebben verschillende always-on campagnes ingericht via Google Ads, maar ook ad-hoc campagnes gedraaid voor de promotie van nieuwe en bestaande Humax producten. Hierbij is gebruik gemaakt van de kanalen: Google Ads, Display Ads en Facebook advertising. Als laatste hebben we ondersteund bij de optimalisatie en vindbaarheid van de website binnen Google op specifieke zoekwoorden.

Door onze agile werkwijze en persoonlijke samenwerking met Humax Nederland hebben we de afgelopen jaren sterke groei resultaten behaald voor beide digitale platformen.

Geleverde services

  • Set-up van always-on en ad-hoc campagnes via Google Ads
  • Advies en optimalisatie van pagina’s voor Google
  • Continue rapportage en optimalisatie
  • Website ontwikkeling in WordPress
  • Technisch support

Neem contact op met Rico
+31 (0)6 48 62 14 13

Daag ons uit!

Meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op, we drinken graag een kop koffie.

Neem vrijblijvend contact met ons op!